Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre chevalier med Rollinsnow
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 454296" data-attributes="member: 69299"><p>Ok jävligt luddigt inlägg av mig men hela resan luktade bara oseriöst (vilka resebolag gör inte, men detta var fan snäppet värre). </p><p></p><p>Det jag menade var att allt var fet kaos. Alla ville festa + att Rollinsnow uppmanade till det men samtidigt var det otroligt strängt och de vägrade släppa ut dem sista dagen, total sanning. Schizofrenin i mitt inlägg är bara en demonstration av vad Rollinsnow höll på med. Folk spydde för fan på golvet i bussen på vägen ner, hur kul är det?</p><p></p><p>Det enda jag gör är en redogörelse utav det missnöjet jag hörde och såg att resenärerna hade under den veckan jag var där.</p><p></p><p>...och det du snackar om att "Detta är givetvis helt frivilligt och känner man för att ta det lugnt för att hinna upp tidigt till de bästa backarna dagen efter så gör man det" är ju bara bullshit. De bor ju typ 6 pers i varje rum (som man kanske inte äns känner), inte lätt att ligga där och sova samtidigt som fem överförfriskade 18-åringar klampar in olika tider på natten. </p><p></p><p>Visst åk med Rollinsnow jag var bara tvungen att ta upp det jag såg, ett mynt har alltid två sidor! Men av det jag hörde då och har hört i efterhand av de som åkte med Rollinsnow så rekommenderar alla att åka med ett "vanligt" resebolag istället. D.v.s. om man vill åka mycket skidor/bräda. </p><p></p><p>Ps. Zaazu, du luktar jävligt mycket Rollinsnowarbetare med ett nyregistrerat konto. Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 454296, member: 69299"] Ok jävligt luddigt inlägg av mig men hela resan luktade bara oseriöst (vilka resebolag gör inte, men detta var fan snäppet värre). Det jag menade var att allt var fet kaos. Alla ville festa + att Rollinsnow uppmanade till det men samtidigt var det otroligt strängt och de vägrade släppa ut dem sista dagen, total sanning. Schizofrenin i mitt inlägg är bara en demonstration av vad Rollinsnow höll på med. Folk spydde för fan på golvet i bussen på vägen ner, hur kul är det? Det enda jag gör är en redogörelse utav det missnöjet jag hörde och såg att resenärerna hade under den veckan jag var där. ...och det du snackar om att "Detta är givetvis helt frivilligt och känner man för att ta det lugnt för att hinna upp tidigt till de bästa backarna dagen efter så gör man det" är ju bara bullshit. De bor ju typ 6 pers i varje rum (som man kanske inte äns känner), inte lätt att ligga där och sova samtidigt som fem överförfriskade 18-åringar klampar in olika tider på natten. Visst åk med Rollinsnow jag var bara tvungen att ta upp det jag såg, ett mynt har alltid två sidor! Men av det jag hörde då och har hört i efterhand av de som åkte med Rollinsnow så rekommenderar alla att åka med ett "vanligt" resebolag istället. D.v.s. om man vill åka mycket skidor/bräda. Ps. Zaazu, du luktar jävligt mycket Rollinsnowarbetare med ett nyregistrerat konto. Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre chevalier med Rollinsnow
Tillbaka
Topp