Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre chevalier med Rollinsnow
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helmers" data-source="post: 527069" data-attributes="member: 78438"><p>Jag var med på resan och träffade Wezlan. Torrare och tråkigare människa får man leta efter, han och hans sällskap var bland det finaste jag sett. Resan blir till vad man gör den och ni klagade bara, skaffa ett liv och kom tillbaks och klaga sen. Det var ju förresten inte så att ni valde bort att umgås med oss andra, vi valde bort er. Be dessutom din jobbiga jävla kompis med gitarren att dra åt helvete. Du är däremot söt och jag skulle mer än gärna be dig smaka på min morot som jag hade hemma i lägenheten! Sov Gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helmers, post: 527069, member: 78438"] Jag var med på resan och träffade Wezlan. Torrare och tråkigare människa får man leta efter, han och hans sällskap var bland det finaste jag sett. Resan blir till vad man gör den och ni klagade bara, skaffa ett liv och kom tillbaks och klaga sen. Det var ju förresten inte så att ni valde bort att umgås med oss andra, vi valde bort er. Be dessutom din jobbiga jävla kompis med gitarren att dra åt helvete. Du är däremot söt och jag skulle mer än gärna be dig smaka på min morot som jag hade hemma i lägenheten! Sov Gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre chevalier med Rollinsnow
Tillbaka
Topp