Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre chevalier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daze" data-source="post: 87619" data-attributes="member: 37629"><p>Tja! </p><p></p><p>Jag var där i slutet på mars för ca: 4 år sen, Vi var ganska nöjda när vi åkte hem.</p><p></p><p>Soligt och varmt i dalen och 1-2 grader på berget. dock kunde det vart mer snö i början på veckan.</p><p></p><p>I mitten på veckan kom det ca: 1,5 dec då var det guldåkning. det bästa med Serre är att det finns 3 dalar att åka i, en på förmiddagen när det inte är så varmt (blir sorbé vid middag) då byter man till den dalen som ligger i skugg sida och åker där resten av dagen.</p><p></p><p></p><p>// Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daze, post: 87619, member: 37629"] Tja! Jag var där i slutet på mars för ca: 4 år sen, Vi var ganska nöjda när vi åkte hem. Soligt och varmt i dalen och 1-2 grader på berget. dock kunde det vart mer snö i början på veckan. I mitten på veckan kom det ca: 1,5 dec då var det guldåkning. det bästa med Serre är att det finns 3 dalar att åka i, en på förmiddagen när det inte är så varmt (blir sorbé vid middag) då byter man till den dalen som ligger i skugg sida och åker där resten av dagen. // Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre chevalier
Tillbaka
Topp