Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PjG" data-source="post: 125021" data-attributes="member: 29089"><p>var i SC vid nyår 00/01...vi var två veckor med langly, riktigt bra uppstyrt med mat å så, nära backen.... tycker själv att stället är grymt beroende på vilken snö som faller... vi fick 4 dm puder nyårsnatten, å det är mest fransmän i one-piece-suits i diverse färger som glide runt så puderrepor är inte svårhittade då,finns många öppna repor på skiers left sida å jäkligt skön skogsåkning på höger,lagomt glest... å ingen som åker där!</p><p>vet inget om chamonix så jag ska inte säga hellre serre... men serre är fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PjG, post: 125021, member: 29089"] var i SC vid nyår 00/01...vi var två veckor med langly, riktigt bra uppstyrt med mat å så, nära backen.... tycker själv att stället är grymt beroende på vilken snö som faller... vi fick 4 dm puder nyårsnatten, å det är mest fransmän i one-piece-suits i diverse färger som glide runt så puderrepor är inte svårhittade då,finns många öppna repor på skiers left sida å jäkligt skön skogsåkning på höger,lagomt glest... å ingen som åker där! vet inget om chamonix så jag ska inte säga hellre serre... men serre är fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Serre Chevalier?!
Tillbaka
Topp