Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevaliere!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mico" data-source="post: 81993" data-attributes="member: 30139"><p>Jag tror precis som bmskier att man kan klara sig på 30-35 tusen kr. Man kan klara sig på mindre om man är toksnål men det vill man inte vara. Jobba håller jag med om att man inte vill göra där nere. Krockar jobbet med åkningen så är det bortkastat att hänga i alperna över huvud taget.</p><p></p><p>Det svåraste med att säsonga brukar vara att bestämma sig. När man väl hittat boende och betalat handpeng på lägenheten så flyter det bara på. En bil är grymt att ha på plats men man klarar sig utan också. Bäst ekonomi per person när det gäller boendet tror jag man får om man bor tre eller fyra i någon liten lägenhet. </p><p></p><p>Säg till om du behöver mer info om Serre. </p><p></p><p>/ Mico</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mico, post: 81993, member: 30139"] Jag tror precis som bmskier att man kan klara sig på 30-35 tusen kr. Man kan klara sig på mindre om man är toksnål men det vill man inte vara. Jobba håller jag med om att man inte vill göra där nere. Krockar jobbet med åkningen så är det bortkastat att hänga i alperna över huvud taget. Det svåraste med att säsonga brukar vara att bestämma sig. När man väl hittat boende och betalat handpeng på lägenheten så flyter det bara på. En bil är grymt att ha på plats men man klarar sig utan också. Bäst ekonomi per person när det gäller boendet tror jag man får om man bor tre eller fyra i någon liten lägenhet. Säg till om du behöver mer info om Serre. / Mico [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Serre Chevaliere!
Tillbaka
Topp