Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Servitörsjobb i Val Disere 07/08 ( Langley Travel)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurrra" data-source="post: 367251" data-attributes="member: 32064"><p>Skit i lurendrejeri-Langley! Helt jävla otroligt att dom fortfarande lyckas få ner folk för att "jobba lite". Är du verkligen intresserad av offpist och vill få möjlighet att åka så mycket som möjligt rekommenderar jag att du jobbar ihop pengar hemma och bara åker ner för att åka och kanske jobba litegrann bara så du får billigare säsongsliftkort etc. Alt. jobba i Schweiz som blackriverpaint skrev. Vill inte dra ner dina förväntningar men du ska veta att folket som "säsongar" för langley nere i valdisere inte är speciellt intresserade av skidåkning (offpist). Många hänger mest på viktors och super 5 dar i veckan(lätt generalisering men stämmer ganska bra). Dock inte alla men merparten. Kan vara bra att veta så att du inte blir missnöjd eller känner att du inte passar in/trivs när du kommer ner...</p><p>Jag har själv aldrig jobbat för Langley men har varit nere och gjort en kort säsong i valdisere (nov-slutet av jan.). Rekommenderar att du tänker efter innan du tar dig ner. De flesta "bummarna" är som sagt inte speciellt intresserade av seriös skidåkning.</p><p>Lycka Till!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurrra, post: 367251, member: 32064"] Skit i lurendrejeri-Langley! Helt jävla otroligt att dom fortfarande lyckas få ner folk för att "jobba lite". Är du verkligen intresserad av offpist och vill få möjlighet att åka så mycket som möjligt rekommenderar jag att du jobbar ihop pengar hemma och bara åker ner för att åka och kanske jobba litegrann bara så du får billigare säsongsliftkort etc. Alt. jobba i Schweiz som blackriverpaint skrev. Vill inte dra ner dina förväntningar men du ska veta att folket som "säsongar" för langley nere i valdisere inte är speciellt intresserade av skidåkning (offpist). Många hänger mest på viktors och super 5 dar i veckan(lätt generalisering men stämmer ganska bra). Dock inte alla men merparten. Kan vara bra att veta så att du inte blir missnöjd eller känner att du inte passar in/trivs när du kommer ner... Jag har själv aldrig jobbat för Langley men har varit nere och gjort en kort säsong i valdisere (nov-slutet av jan.). Rekommenderar att du tänker efter innan du tar dig ner. De flesta "bummarna" är som sagt inte speciellt intresserade av seriös skidåkning. Lycka Till!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Servitörsjobb i Val Disere 07/08 ( Langley Travel)
Tillbaka
Topp