Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Servostyrd Katana = blä!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 1006361" data-attributes="member: 15939"><p>Efter att ha kört flera lagg med mer centrerad montering tyckte jag att mina Katana kändes som clownskor och fick för mig att montera om dem (från 0 till +2). Tyvärr känns det galet överstyrt, mycket mer än jag förväntade mig.</p><p></p><p>Jag upplever det som svårare att vara centrerad på skidan och att bakskidan vill tvinga in mig i sväng utan direkt anledning (bökigt). </p><p></p><p>Samtidigt ska Ian McIntosh kört sina på +3 så det går ju onekligen att åka på dem med en frammontering... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vanesak eller helfel skida att montera fram?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 1006361, member: 15939"] Efter att ha kört flera lagg med mer centrerad montering tyckte jag att mina Katana kändes som clownskor och fick för mig att montera om dem (från 0 till +2). Tyvärr känns det galet överstyrt, mycket mer än jag förväntade mig. Jag upplever det som svårare att vara centrerad på skidan och att bakskidan vill tvinga in mig i sväng utan direkt anledning (bökigt). Samtidigt ska Ian McIntosh kört sina på +3 så det går ju onekligen att åka på dem med en frammontering... :) Vanesak eller helfel skida att montera fram? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Servostyrd Katana = blä!
Tillbaka
Topp