Sesong i Mayerhofen 2010/2011

johannest

Ny medlem
Sesong i Mayerhofen 2010/2011
Tja
Jag (Alexandra) och killen ska till Mayerhofen nästa vinter och sesonga.

Nån som har tips var man kan hitta shysst boende?

Tacksam för alla tips!

Klem
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp