Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Seth Viscious, rätt skidor för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 153348" data-attributes="member: 1008"><p>"Och är det inte bättre att ha ett par skidor som står på sig i offpisten men är mindre smidiga i pisten hellre än ett par skidor som går bra i pisten men som inte klarar sig i offpisten?"</p><p></p><p>Äntligen någon som har lite koll! Det är så sant som det är sagt, pist går alltid att åka så länge du har schyssta kanter men offpist är helt värdelöst med fel skidor.</p><p>Jag skulle nog hellre satsa på Seth än PE om du verkligen vill ha k2. Annars kan jag verkligen rekommendera nästa års Stökli Stormrider TT 188cm, twintip, 94mm i midjan och väldigt bra grepp i pisten. (testade den häromdan i Åre)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 153348, member: 1008"] "Och är det inte bättre att ha ett par skidor som står på sig i offpisten men är mindre smidiga i pisten hellre än ett par skidor som går bra i pisten men som inte klarar sig i offpisten?" Äntligen någon som har lite koll! Det är så sant som det är sagt, pist går alltid att åka så länge du har schyssta kanter men offpist är helt värdelöst med fel skidor. Jag skulle nog hellre satsa på Seth än PE om du verkligen vill ha k2. Annars kan jag verkligen rekommendera nästa års Stökli Stormrider TT 188cm, twintip, 94mm i midjan och väldigt bra grepp i pisten. (testade den häromdan i Åre) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Seth Viscious, rätt skidor för mig?
Tillbaka
Topp