Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Seth Viscious, rätt skidor för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herring" data-source="post: 153370" data-attributes="member: 40408"><p>Efter att enbart ha åkt i pisten fram till för 2-3 år sedan köpte jag ett par Pistoler. Dom funkar kanon utanför pisterna och om det i pisterna inte är allför dåligt håller dom fint. Och Vicious ska vara bättre så jag tycker du ska gå på den. Du väger ju inte alltför mkt heller vilket gör att dom håller bra även i pisten. Men om du inte gillar tokhög fart i pisten bör du se dig om efter mindre svängradie, eller sladdsväng.</p><p></p><p>Är du en bra piståkare som du säger kommer du att tämja dom lätt och K2-skidor är lätta att lära sig åka djupsnö med men dom utvecklas även med dig en bra bit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herring, post: 153370, member: 40408"] Efter att enbart ha åkt i pisten fram till för 2-3 år sedan köpte jag ett par Pistoler. Dom funkar kanon utanför pisterna och om det i pisterna inte är allför dåligt håller dom fint. Och Vicious ska vara bättre så jag tycker du ska gå på den. Du väger ju inte alltför mkt heller vilket gör att dom håller bra även i pisten. Men om du inte gillar tokhög fart i pisten bör du se dig om efter mindre svängradie, eller sladdsväng. Är du en bra piståkare som du säger kommer du att tämja dom lätt och K2-skidor är lätta att lära sig åka djupsnö med men dom utvecklas även med dig en bra bit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Seth Viscious, rätt skidor för mig?
Tillbaka
Topp