Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
seth vs gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensE" data-source="post: 272635" data-attributes="member: 16219"><p>Jag har väl då en annan syn på det hela. Stod också och valde mellan Gotama och Seth Pistol för två år sen och jag tyckte att Gotaman var dynga. Anledningen är att den har ingen svängradie vilket gjorde att den var ganska livlös. Nu är jag förvisso ett fan av ganska mycket svängradie på ett par ganska mjuka skidor för att jag tycker att skidorna blir roligare att åka på då. Körde på gotaman i både lössnö och pist, lika livlös i båda. Nu vet jag många som tycker att gotamaskidan är kanon men ärligt talat fattar jag inte vad de menar. Särskilt om du åker i skog och slask då skärningen på skidorna hjälper till i svängen.</p><p></p><p>Ha det bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensE, post: 272635, member: 16219"] Jag har väl då en annan syn på det hela. Stod också och valde mellan Gotama och Seth Pistol för två år sen och jag tyckte att Gotaman var dynga. Anledningen är att den har ingen svängradie vilket gjorde att den var ganska livlös. Nu är jag förvisso ett fan av ganska mycket svängradie på ett par ganska mjuka skidor för att jag tycker att skidorna blir roligare att åka på då. Körde på gotaman i både lössnö och pist, lika livlös i båda. Nu vet jag många som tycker att gotamaskidan är kanon men ärligt talat fattar jag inte vad de menar. Särskilt om du åker i skog och slask då skärningen på skidorna hjälper till i svängen. Ha det bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
seth vs gotama
Tillbaka
Topp