Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Setup Historia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1322767" data-attributes="member: 66286"><p> <ol> <li data-xf-list-type="ol">Två Stiga Snowracemedar ihopskruvade och gummibandsbindningar.<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Ride Twin 158. Med de klassiska Horseshoe-bindningarna. Köpt i Michigan 1994 när jag var utbytesstudent. Fick inte ta med den på flyget hem så den skickades med posten. Kostade ungefär lika mycket som vad brädan gick på...<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Morrow Twin 156. Delaminerade efter en vecka. Åkte på lagning. Delaminerade igen efter en vecka...<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Duotone 158. <br /> Kommer inte ihåg vad modellen hette. OK bräda men var aldrig riktigt nöjd. Slutade sina dagar genom att åka ut från ett fönster på tredje våningen<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Burton Motion 162. Fick provåka en demo i Stryn och fastnade pladask. Köpte den av Temple Cummins på Northwest Snowboards. Varselorange bas som gjorde den lätt att hitta om man tappade den i puder. För jävlig när man lagade med svart p-tex...<br /> Knäckt mot en fjällbjörk och uppeldad i majbrasa som offer till pudergudarna.<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Burton Custom 166<br /> Bra bräda men för kort.Blev ett swallowtail-projekt som slutade på tippen.<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Burton Barracuda 168<br /> Bra bräda men för smal. Blev basen för mitt "Nog fan ska man kunna lacka om en bräda och det håller om man bara ger sig fan på det". Har ännu inte lyckats...<br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">Jones Flagship 169W<br /> Bästa brädan jag haft! Börjar bli lite sliten och skulle behöva en ersättare. Tyvärr har jag ledsnat på trädstuket på topsheet så det blir inte en ny. <br /> <br /> </li> <li data-xf-list-type="ol">LibTech StumpApe 162<br /> Trodde att volumeshift skulle vara toppen i våra tajta fjällskogar. Men det går ju fan inte att åka med så kort tail!</li> </ol></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1322767, member: 66286"] [LIST=1] [*]Två Stiga Snowracemedar ihopskruvade och gummibandsbindningar. [*]Ride Twin 158. Med de klassiska Horseshoe-bindningarna. Köpt i Michigan 1994 när jag var utbytesstudent. Fick inte ta med den på flyget hem så den skickades med posten. Kostade ungefär lika mycket som vad brädan gick på... [*]Morrow Twin 156. Delaminerade efter en vecka. Åkte på lagning. Delaminerade igen efter en vecka... [*]Duotone 158. Kommer inte ihåg vad modellen hette. OK bräda men var aldrig riktigt nöjd. Slutade sina dagar genom att åka ut från ett fönster på tredje våningen [*]Burton Motion 162. Fick provåka en demo i Stryn och fastnade pladask. Köpte den av Temple Cummins på Northwest Snowboards. Varselorange bas som gjorde den lätt att hitta om man tappade den i puder. För jävlig när man lagade med svart p-tex... Knäckt mot en fjällbjörk och uppeldad i majbrasa som offer till pudergudarna. [*]Burton Custom 166 Bra bräda men för kort.Blev ett swallowtail-projekt som slutade på tippen. [*]Burton Barracuda 168 Bra bräda men för smal. Blev basen för mitt "Nog fan ska man kunna lacka om en bräda och det håller om man bara ger sig fan på det". Har ännu inte lyckats... [*]Jones Flagship 169W Bästa brädan jag haft! Börjar bli lite sliten och skulle behöva en ersättare. Tyvärr har jag ledsnat på trädstuket på topsheet så det blir inte en ny. [*]LibTech StumpApe 162 Trodde att volumeshift skulle vara toppen i våra tajta fjällskogar. Men det går ju fan inte att åka med så kort tail! [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Setup Historia
Tillbaka
Topp