Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Setup Historia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekanboyz" data-source="post: 224733" data-attributes="member: 43736"><p>Har rätt så tråkigt så för att råda bot på detta tänkte jag kolla vad för brädor som har körts på. Så kort och gott hur ser din bräd-historia ut? </p><p>Min:</p><p>1:a Goltes, fantastiskt bra bräda!</p><p>2:a Rossignol </p><p>3:e K2 Zepplin</p><p>4:e Rad Air+Emery Step ins (man var ju tvungen å testa!)</p><p>5:e Forum Peter Line+Drake GT</p><p>6:e Sapient PNB1+Burton Cartel</p><p>7:e Nitro T2+Raiden Black Hawk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekanboyz, post: 224733, member: 43736"] Har rätt så tråkigt så för att råda bot på detta tänkte jag kolla vad för brädor som har körts på. Så kort och gott hur ser din bräd-historia ut? Min: 1:a Goltes, fantastiskt bra bräda! 2:a Rossignol 3:e K2 Zepplin 4:e Rad Air+Emery Step ins (man var ju tvungen å testa!) 5:e Forum Peter Line+Drake GT 6:e Sapient PNB1+Burton Cartel 7:e Nitro T2+Raiden Black Hawk [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Setup Historia
Tillbaka
Topp