Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Shift VS Marker duke pt Bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rossirossi" data-source="post: 1247297" data-attributes="member: 177406"><p>Jag stod inför samma val i slutet av förra säsongen och det landade på Dukes.</p><p></p><p>Fick väldigt bra respons från många här på freeride i den tråden jag skapade som du kan läsa igenom om du vill. </p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/forum/threads/topptur-med-atris-vilken-bindning.150259/[/URL]</p><p></p><p>[ATTACH=full]14415[/ATTACH]</p><p></p><p>Har i veckan gjort mina först åk och min personliga amatörs åsikt är att dom känns väldigt robusta. Jag har inte gjort någon som helst prioritering på att det ska väga lite, jag ville ha något som jag hoppas på kommer att hålla och som jag kan göra allt med, liftburen topptur tillexempel.</p><p></p><p>Har inte hunnit testat turat med dom än då det är bristfälligt med snö men har givetvis testat dess funktioner ett antal gånger och utan någon som helst erfarenhet eller preferens sen innan så tycker jag att funktionen mellan åkläge och gåläge är väldigt simpelt, åter igen känns den riktig robust.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rossirossi, post: 1247297, member: 177406"] Jag stod inför samma val i slutet av förra säsongen och det landade på Dukes. Fick väldigt bra respons från många här på freeride i den tråden jag skapade som du kan läsa igenom om du vill. [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/forum/threads/topptur-med-atris-vilken-bindning.150259/[/URL] [ATTACH type="full"]14415[/ATTACH] Har i veckan gjort mina först åk och min personliga amatörs åsikt är att dom känns väldigt robusta. Jag har inte gjort någon som helst prioritering på att det ska väga lite, jag ville ha något som jag hoppas på kommer att hålla och som jag kan göra allt med, liftburen topptur tillexempel. Har inte hunnit testat turat med dom än då det är bristfälligt med snö men har givetvis testat dess funktioner ett antal gånger och utan någon som helst erfarenhet eller preferens sen innan så tycker jag att funktionen mellan åkläge och gåläge är väldigt simpelt, åter igen känns den riktig robust. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Shift VS Marker duke pt Bindning
Tillbaka
Topp