Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Shinbang! Förebygga? Hjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Goblin" data-source="post: 1192620" data-attributes="member: 137624"><p>Tjena! Har väldigt ont om muskler på smalbenen, speciellt på framsidan. Åker man en vecka så märks det knappt men kör man flera veckor och kör väldigt hårt(mycket offpist), så tar det på benen”shinbang”. Har ni några knep som hjälper emot detta? Bygga på innerskon med något speciellt? Tips på pjäxor, innersko, material, sulor osv? Vet om träna dem men det tar som sagt tid <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Goblin, post: 1192620, member: 137624"] Tjena! Har väldigt ont om muskler på smalbenen, speciellt på framsidan. Åker man en vecka så märks det knappt men kör man flera veckor och kör väldigt hårt(mycket offpist), så tar det på benen”shinbang”. Har ni några knep som hjälper emot detta? Bygga på innerskon med något speciellt? Tips på pjäxor, innersko, material, sulor osv? Vet om träna dem men det tar som sagt tid :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Shinbang! Förebygga? Hjälp?
Tillbaka
Topp