Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoPet" data-source="post: 976315" data-attributes="member: 135955"><p>Å ena sidan är jag av åsikten att man som näringsidkare ska få bestämma helt själv kring vem man vill ha som kund / personal, och vilka varor / tjänster man ska erbjuda.</p><p></p><p>Å andra sidan är jag för den svenska allemansrätten (det mesta av den iaf). Och tycker det är tråkigt om man ska hålla på och stänga av naturen.</p><p></p><p>Så det är en svår fråga.</p><p>Men har de vid Alta kommit fram till att de vill ha det så, så ät det väl upp till dem.</p><p>Dock många "roliga" kommentarer i filmen. :P</p><p></p><p></p><p>Kungen af Alta 2013 någon? :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoPet, post: 976315, member: 135955"] Å ena sidan är jag av åsikten att man som näringsidkare ska få bestämma helt själv kring vem man vill ha som kund / personal, och vilka varor / tjänster man ska erbjuda. Å andra sidan är jag för den svenska allemansrätten (det mesta av den iaf). Och tycker det är tråkigt om man ska hålla på och stänga av naturen. Så det är en svår fråga. Men har de vid Alta kommit fram till att de vill ha det så, så ät det väl upp till dem. Dock många "roliga" kommentarer i filmen. :P Kungen af Alta 2013 någon? :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Tillbaka
Topp