Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 976389" data-attributes="member: 30888"><p>Först vill jag bara säga att jag åker både snowboard och skidor samt att jag ställer mig verkligen inte på Altas sida.</p><p>Jag har verkligen inte någon koll på det här egentligen, en anledning kan ju vara att ägarna är fett trångsynta och bara har ställt in sig på att det ska vara som det är.En annan anledning kan ju vara att de har hittat sitt sätt att skilja sig ifrån mängden. Om jag har fattat det rätt så finns det en heldel anläggningar i närheten och varför ska då någon just välja Alta? Jo för att där får inte snowboardåkare vara och då kan dom där sjukt trötta tanterna som verkar vara helt livrädda för snowboardåkare komma dit och känna sig trygga, därför väljer de Alta framför de andra orterna. Men antagligen är ägarna bara väldigt konservativa... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 976389, member: 30888"] Först vill jag bara säga att jag åker både snowboard och skidor samt att jag ställer mig verkligen inte på Altas sida. Jag har verkligen inte någon koll på det här egentligen, en anledning kan ju vara att ägarna är fett trångsynta och bara har ställt in sig på att det ska vara som det är.En annan anledning kan ju vara att de har hittat sitt sätt att skilja sig ifrån mängden. Om jag har fattat det rätt så finns det en heldel anläggningar i närheten och varför ska då någon just välja Alta? Jo för att där får inte snowboardåkare vara och då kan dom där sjukt trötta tanterna som verkar vara helt livrädda för snowboardåkare komma dit och känna sig trygga, därför väljer de Alta framför de andra orterna. Men antagligen är ägarna bara väldigt konservativa... :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Tillbaka
Topp