Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 976675" data-attributes="member: 51492"><p>Så om du har en backe så är det OK om alla kommer med hillkarts <a href="http://www.arehillcart.se/sida5.html" target="_blank">http://www.arehillcart.se/sida5.html</a> eller snöskotrar eller vadsomhelst? Någon måste bestämma vad som är OK och det är rimligen de som driver anläggningen. I Alta har de uppenbarligen tillräckligt med "fördomsfulla" skidåkare för att det skall löna sig. De kanske betalar extra för att snön skall räcka längre. Bra för dem. Live and let live.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 976675, member: 51492"] Så om du har en backe så är det OK om alla kommer med hillkarts [URL]http://www.arehillcart.se/sida5.html[/URL] eller snöskotrar eller vadsomhelst? Någon måste bestämma vad som är OK och det är rimligen de som driver anläggningen. I Alta har de uppenbarligen tillräckligt med "fördomsfulla" skidåkare för att det skall löna sig. De kanske betalar extra för att snön skall räcka längre. Bra för dem. Live and let live. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Shit Alta skiers say about Snowboarding
Tillbaka
Topp