Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
shopar i chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 408612" data-attributes="member: 32948"><p>Tråden rensad. </p><p></p><p>När jag ändå skriver (och ingen lyckats klämma ur sig ett svar) så tror jag att priserna är ungefär skit samma mot svenska butiker. Har dock inte varit i cham, så jag kan inte skriva under på det precis. </p><p>Är ju dock alltid en fördel att köpa hemma innan man åker så man inte behöver ägna första skiddagen åt att leta upp alla prylar man aldrig hann köpa...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 408612, member: 32948"] Tråden rensad. När jag ändå skriver (och ingen lyckats klämma ur sig ett svar) så tror jag att priserna är ungefär skit samma mot svenska butiker. Har dock inte varit i cham, så jag kan inte skriva under på det precis. Är ju dock alltid en fördel att köpa hemma innan man åker så man inte behöver ägna första skiddagen åt att leta upp alla prylar man aldrig hann köpa... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
shopar i chamonix
Tillbaka
Topp