Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shopping i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandy87" data-source="post: 486998" data-attributes="member: 65690"><p>Tack gladough för bra shoppingtips! =) Ja prisökningen pga av lite flashigare gäster kan jag tänka mig...</p><p>Och hemskt mycket tack kzxc för infon om skipasset! Det hade jag då ingen koll på alls tyvärr och har dessvärre nyligen beställt skipass genom Insted. Tyckte att den rabatten var okej, men då är ju dina 300 mot mina 700 en viss skillnad... Tråkigt men ska se vad jag kan göra åt det. Menar du alltså att man måste hämta ut skipasset på plats inom kort även om man betalat hemifrån nu inna 29.e? Jag kommer nämligen inte ner förrän 17e januari. Vet du något om internationellt studentleg, hur man får det, eller ansöker om det? För det lär inte vara samma som jag har här hemma i sverige?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandy87, post: 486998, member: 65690"] Tack gladough för bra shoppingtips! =) Ja prisökningen pga av lite flashigare gäster kan jag tänka mig... Och hemskt mycket tack kzxc för infon om skipasset! Det hade jag då ingen koll på alls tyvärr och har dessvärre nyligen beställt skipass genom Insted. Tyckte att den rabatten var okej, men då är ju dina 300 mot mina 700 en viss skillnad... Tråkigt men ska se vad jag kan göra åt det. Menar du alltså att man måste hämta ut skipasset på plats inom kort även om man betalat hemifrån nu inna 29.e? Jag kommer nämligen inte ner förrän 17e januari. Vet du något om internationellt studentleg, hur man får det, eller ansöker om det? För det lär inte vara samma som jag har här hemma i sverige? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shopping i Chamonix
Tillbaka
Topp