Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shopping i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kzxc" data-source="post: 487013" data-attributes="member: 89284"><p>Jo men jag skrev ju så tydligt som möjligt:Någon eller du köper liftkortet på plats,vilket innebär att du betalar,legitemerar dig(liftkortet är personligt och du får inte ha fyllt 26)visar student leg(som alla som läser på universitet eller liknande får genom sin student kår),när du pröjsat klart får du lift kortet i handen.Sedan kan du precis som med Chamonix Unlimited Skipass Åka överallt,till och med Aguillen är med räknad,däremot har dom inte med Lognan-Grand-Montets toppen.Men den kostar bara några € när det är dags att åka där.</p><p>Alltså kan du inte betala hemifrån!Du måste ha någon vän eller bekant där!</p><p>Detta är bara ett tips,resten får man faktiskt ta reda på genom lift bolagets hemsida.Det är köpt,gjort och klart så inget skojande här.</p><p>Good luck Mandy-öh Sandy menar jag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kzxc, post: 487013, member: 89284"] Jo men jag skrev ju så tydligt som möjligt:Någon eller du köper liftkortet på plats,vilket innebär att du betalar,legitemerar dig(liftkortet är personligt och du får inte ha fyllt 26)visar student leg(som alla som läser på universitet eller liknande får genom sin student kår),när du pröjsat klart får du lift kortet i handen.Sedan kan du precis som med Chamonix Unlimited Skipass Åka överallt,till och med Aguillen är med räknad,däremot har dom inte med Lognan-Grand-Montets toppen.Men den kostar bara några € när det är dags att åka där. Alltså kan du inte betala hemifrån!Du måste ha någon vän eller bekant där! Detta är bara ett tips,resten får man faktiskt ta reda på genom lift bolagets hemsida.Det är köpt,gjort och klart så inget skojande här. Good luck Mandy-öh Sandy menar jag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shopping i Chamonix
Tillbaka
Topp