Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shred i St. Anton v 5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeradical" data-source="post: 508414" data-attributes="member: 43763"><p>Åker ner med ett gäng festglada killar den 24 jan.</p><p>Festandet klarar vi nog av rätt bra på egen hand är jag rädd...</p><p>Men jag vill gärna höra av några seriösa åkare, gärna säsongare, som har koll på åkningen.</p><p>Mina polare har varkän kunskapen om stället eller åkning..</p><p>Så hör av er om ni känner er manade, kan resultera i en gratis bärs i trevligt sällskap på afterskin! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Ha det gött</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeradical, post: 508414, member: 43763"] Åker ner med ett gäng festglada killar den 24 jan. Festandet klarar vi nog av rätt bra på egen hand är jag rädd... Men jag vill gärna höra av några seriösa åkare, gärna säsongare, som har koll på åkningen. Mina polare har varkän kunskapen om stället eller åkning.. Så hör av er om ni känner er manade, kan resultera i en gratis bärs i trevligt sällskap på afterskin! :) Ha det gött [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Shred i St. Anton v 5
Tillbaka
Topp