Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sick day 110 vs Rocker 2 180
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1077766" data-attributes="member: 13307"><p>QST 106 är en mkt trevlig skapelse. Åkte min första dag på den ifjol i USA. Visste att det snöat under natten men inte hur mkt så tog 106 istället för 118. Väl på berget var det drygt 30cm nytt som kommit och efter lunch öppnades en ny lift upp och där var det ännu djupare. Hade jag vetat om snömängden så hade jag utan tvekan tagit 118. Blev klart överraskad över flytet på 106 och kände aldrig att jag hade för lite skida under foten. Den är även svängvillig och stabil på hårdare underlag. Kort och gott en väldigt bra allroundskida. Jmf med R2 108 så är QST106 bättre på allt utom just lekfullheten.</p><p></p><p>//Jens, tech-rep Salomon/Atomic</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1077766, member: 13307"] QST 106 är en mkt trevlig skapelse. Åkte min första dag på den ifjol i USA. Visste att det snöat under natten men inte hur mkt så tog 106 istället för 118. Väl på berget var det drygt 30cm nytt som kommit och efter lunch öppnades en ny lift upp och där var det ännu djupare. Hade jag vetat om snömängden så hade jag utan tvekan tagit 118. Blev klart överraskad över flytet på 106 och kände aldrig att jag hade för lite skida under foten. Den är även svängvillig och stabil på hårdare underlag. Kort och gott en väldigt bra allroundskida. Jmf med R2 108 så är QST106 bättre på allt utom just lekfullheten. //Jens, tech-rep Salomon/Atomic [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sick day 110 vs Rocker 2 180
Tillbaka
Topp