Jeppe-med-staven Medlem 2006-12-15 sickt aj aj that hurtz #3 ont! men den är jävligt gammal... Skjyssta kompisar..
J J-Landahl Guest 2006-12-15 sickt aj aj that hurtz #6 ohhh den där ska jag nöta på nästa år... jag försökte i sommras men bailade
B_o_B Ny medlem 2006-12-15 sickt aj aj that hurtz #8 Hen-ke sa: aj, men har inte den vart uppe förr Klicka för att se resterande... nää