Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KPD" data-source="post: 559299" data-attributes="member: 80161"><p>balanselius: Väljer Duke framför Fritschi helt klart basserat på de två turer jag provat Fritschi freeride + och då var de för ostabila och kändes osäkra bara man matade på lite, skulle adrig droppa med de.. men utvecklade bara varför jag saknar en smidigare omställning mellan gå och åk på Duken. Att knäppa loss sig för att ställa om känns lite som att behöva ta loss ena foten på brädan så fort det flackar av, riktigt B. Marker borde fixa det där, måste vara många med mig som saknar en smidigare omställning och borde väl inte vara så svårt att lösa även om den ska vara stabil. Strunt samma, nu är Duken som den är och det finns väl än idag ingen annan bindning som slår den på fingrarna vad gäller dess allsidighet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KPD, post: 559299, member: 80161"] balanselius: Väljer Duke framför Fritschi helt klart basserat på de två turer jag provat Fritschi freeride + och då var de för ostabila och kändes osäkra bara man matade på lite, skulle adrig droppa med de.. men utvecklade bara varför jag saknar en smidigare omställning mellan gå och åk på Duken. Att knäppa loss sig för att ställa om känns lite som att behöva ta loss ena foten på brädan så fort det flackar av, riktigt B. Marker borde fixa det där, måste vara många med mig som saknar en smidigare omställning och borde väl inte vara så svårt att lösa även om den ska vara stabil. Strunt samma, nu är Duken som den är och det finns väl än idag ingen annan bindning som slår den på fingrarna vad gäller dess allsidighet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Tillbaka
Topp