Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KPD" data-source="post: 595048" data-attributes="member: 80161"><p>Är inte turbindning som ska monteras, kommer inte bli mer än kort turande med trekkers om något alls i år. Vad jag är nyfiken på är erfarenheter av duck montering på skidor runt 100mm. När jag sökt har jag inte hittat nått om från vilka mått det börjar göra nån större nytta mer än att om man tar för stor vinkel på för tunna skidor kan man hamna utanför nån "förstärkning" där skruvarna biter bättre. Men om man går på nått litet som 2 grader eller liknande då borde det ju knappast vara nån fara tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KPD, post: 595048, member: 80161"] Är inte turbindning som ska monteras, kommer inte bli mer än kort turande med trekkers om något alls i år. Vad jag är nyfiken på är erfarenheter av duck montering på skidor runt 100mm. När jag sökt har jag inte hittat nått om från vilka mått det börjar göra nån större nytta mer än att om man tar för stor vinkel på för tunna skidor kan man hamna utanför nån "förstärkning" där skruvarna biter bättre. Men om man går på nått litet som 2 grader eller liknande då borde det ju knappast vara nån fara tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Tillbaka
Topp