Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bl0ckm0ng0t" data-source="post: 595192"><p>öh? hendryx ligger ju runt 15-18 m och ja det är mkt mer sväng än 26 tro mig! Sen stör det mig som fan att om man har duckmonterat kan man inte skifta höger -vänster så man kommer garanterat få en smäll på innerkanten just därför, murphy...</p><p></p><p>för övrigt verkar LawndartGustav lite vilsen idag förstår knappt hälften av vad han syftar på ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bl0ckm0ng0t, post: 595192"] öh? hendryx ligger ju runt 15-18 m och ja det är mkt mer sväng än 26 tro mig! Sen stör det mig som fan att om man har duckmonterat kan man inte skifta höger -vänster så man kommer garanterat få en smäll på innerkanten just därför, murphy... för övrigt verkar LawndartGustav lite vilsen idag förstår knappt hälften av vad han syftar på ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Tillbaka
Topp