Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 595268" data-attributes="member: 14475"><p>jag har bara monterat duck för att jag anser det vara knänas naturliga position och att man är starkare i det läget, bättre kantgrepp och sånt har inte påverkat mig när det gällde THUG.</p><p></p><p>jag har ett par andra skidor med duck, Bluehouse Maven (139mm midja), där det även hjälper kantningen mer då dom faktiskt har en svängradie.</p><p></p><p>sen så kan det vara bra att lättare komma till kant och lättare få tryck på kant även om man inte pratar carva i pist...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 595268, member: 14475"] jag har bara monterat duck för att jag anser det vara knänas naturliga position och att man är starkare i det läget, bättre kantgrepp och sånt har inte påverkat mig när det gällde THUG. jag har ett par andra skidor med duck, Bluehouse Maven (139mm midja), där det även hjälper kantningen mer då dom faktiskt har en svängradie. sen så kan det vara bra att lättare komma till kant och lättare få tryck på kant även om man inte pratar carva i pist... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sidval, finns det en skida för allt?
Tillbaka
Topp