Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sig Tveit spelar i rockband, stämmer det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j_johansson" data-source="post: 952672" data-attributes="member: 91648"><p>Du spelar en hel del gitarr har jag förstått. Hade du hellre velat bli rockstjärna?</p><p>Jeg vet ikke om jeg hadde likt så godt å være rockestjerne, men det å skrive musikk er gøy. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre synes om det jeg skriver, fordi jeg selv har et veldig klart bilde om hvordan jeg vil ha ting. Jeg drømmer ikke om å gi ut noe som blir likt av mangen, men en dag har jeg lyst å gi ut noe jeg selv er fornøyd med… Dessuten er black metal-groupies litt for blodfattige for min smak! Hehehe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j_johansson, post: 952672, member: 91648"] Du spelar en hel del gitarr har jag förstått. Hade du hellre velat bli rockstjärna? Jeg vet ikke om jeg hadde likt så godt å være rockestjerne, men det å skrive musikk er gøy. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre synes om det jeg skriver, fordi jeg selv har et veldig klart bilde om hvordan jeg vil ha ting. Jeg drømmer ikke om å gi ut noe som blir likt av mangen, men en dag har jeg lyst å gi ut noe jeg selv er fornøyd med… Dessuten er black metal-groupies litt for blodfattige for min smak! Hehehe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sig Tveit spelar i rockband, stämmer det?
Tillbaka
Topp