Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sig Tveit vinnare av Superunknown VIII
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 874478" data-attributes="member: 53337"><p>Sig blev ioförsig inte inbjuden till JOSS utan utvald av de två proffsen att delta som rookie i JOSS, alltså sågs han inte som proffs innan, och jag tycker inte han har synts mera efter det heller?</p><p></p><p>Däremot är han helt klart mera känd än föregående vinnare. men fortfarande rookie i gamet. Tycker många i tråden här och på newschoolers får det att låta som att han är PRO redan. Själv ser jag det mera som att han hade tur att få köra en stor tävling, precis som tex salomonåkarna i sverige varje år fått köra WinterJam dit världens bästa åkare måste videokvala. Dock gör ju inte det att alla i det svenska salomonteamet är proffs?</p><p></p><p>bara en tanke..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 874478, member: 53337"] Sig blev ioförsig inte inbjuden till JOSS utan utvald av de två proffsen att delta som rookie i JOSS, alltså sågs han inte som proffs innan, och jag tycker inte han har synts mera efter det heller? Däremot är han helt klart mera känd än föregående vinnare. men fortfarande rookie i gamet. Tycker många i tråden här och på newschoolers får det att låta som att han är PRO redan. Själv ser jag det mera som att han hade tur att få köra en stor tävling, precis som tex salomonåkarna i sverige varje år fått köra WinterJam dit världens bästa åkare måste videokvala. Dock gör ju inte det att alla i det svenska salomonteamet är proffs? bara en tanke.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sig Tveit vinnare av Superunknown VIII
Tillbaka
Topp