Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
silence brädor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mwintz" data-source="post: 34033"><p>D11, ett distributionsföretag som skaffade massa privatpersoner (unga snowboardåkare) som återförsäljare sålde skiten i Sverige under ett tag. Jag skriver skiten troligtvis av personliga skäl då jag har så många kompisar som gick på niten. Brädorna rasade sönder, och lätt att reklamera var det inte heller.</p><p></p><p>Min rekomendation oavsett vem som saluför det nu, köp det inte! och om nån någonsin tänker köpa något av d11, gör det inte. Detta är en personlig åsikt och ska bara tolkas som det. Brädmärket är skit, d11 ännu värre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mwintz, post: 34033"] D11, ett distributionsföretag som skaffade massa privatpersoner (unga snowboardåkare) som återförsäljare sålde skiten i Sverige under ett tag. Jag skriver skiten troligtvis av personliga skäl då jag har så många kompisar som gick på niten. Brädorna rasade sönder, och lätt att reklamera var det inte heller. Min rekomendation oavsett vem som saluför det nu, köp det inte! och om nån någonsin tänker köpa något av d11, gör det inte. Detta är en personlig åsikt och ska bara tolkas som det. Brädmärket är skit, d11 ännu värre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
silence brädor?
Tillbaka
Topp