Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
silvertejp!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herring" data-source="post: 133569" data-attributes="member: 40408"><p>Att representera sossarna (tejpa) och samtidigt representera MUF (Fernet) tycker jag är märkligt.</p><p></p><p>Är man mindre extrem för att man har fina kläder?</p><p>Man kanske åker så bra att man inte kör sönder sina kläder stup i kvarten?</p><p>Kanske pappa betlar?</p><p>Kanske mamma betalar, hu hemska- icke konservativa jag är äldsta = bästa brantåkaren på freeride men jag bor i bromma med fru och barn och har ett par monster 77 i garderoben som är så jävla feta och jag mobbar yngre människor på freeride som i stället för att jobba ihop pengar som alla går till skidåkningen! -tanke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herring, post: 133569, member: 40408"] Att representera sossarna (tejpa) och samtidigt representera MUF (Fernet) tycker jag är märkligt. Är man mindre extrem för att man har fina kläder? Man kanske åker så bra att man inte kör sönder sina kläder stup i kvarten? Kanske pappa betlar? Kanske mamma betalar, hu hemska- icke konservativa jag är äldsta = bästa brantåkaren på freeride men jag bor i bromma med fru och barn och har ett par monster 77 i garderoben som är så jävla feta och jag mobbar yngre människor på freeride som i stället för att jobba ihop pengar som alla går till skidåkningen! -tanke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
silvertejp!?
Tillbaka
Topp