Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
silvertejp!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 133571" data-attributes="member: 45951"><p>Jag köpte en Burton Jacka i år, fast jag åker skidor. Vågar jag använda den? Tänk om jag blir jagad på berget av en hel armè snöbräde och skid kids som vill tala om för mej hur fel jag resonerar. Jag köpte den för att den verkade vara en varm jacka plus att färgen/mönstret på den tilltalade mej. om märket hjälper bidrar till att jag vaknar i en annan sovsäck än min egen fler gånger i år än förra året då jag hade en everest jacka återstår att se. Jag lovar att komma med en återkoppling vid säsongens slut. Det jag kan säga är att Everst jackan hade ungefär samma resultat i "Respekt" och "Flick fiskning" på berget som den jackan jag haft innan. Det var en H/H för er som nu biter på naglarna och undrar. Innan det har jag haft en gammal anorak (Stavas?) och farsans gamla bandymössa och kurvan pekade i topp där också. Den ända återspeglingen man kan göra från forna säsonger är att alkohol intaget för sovsäcksägaren man hamnar hos spelar mer roll än den jackan du har i pisten. Förlåt, OFF-Pisten menar jag självklart där va det nära att jag försa mej. Självklart har jag inte åkt pistat på flera år. Jag glömde säga att det är självklart för att få andra skidåkares respekt samt för att ragga brudar som jag åker skidor. </p><p></p><p>Den ända självklara drycken vid skidåkning är och förblir Jäger Määäjster.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 133571, member: 45951"] Jag köpte en Burton Jacka i år, fast jag åker skidor. Vågar jag använda den? Tänk om jag blir jagad på berget av en hel armè snöbräde och skid kids som vill tala om för mej hur fel jag resonerar. Jag köpte den för att den verkade vara en varm jacka plus att färgen/mönstret på den tilltalade mej. om märket hjälper bidrar till att jag vaknar i en annan sovsäck än min egen fler gånger i år än förra året då jag hade en everest jacka återstår att se. Jag lovar att komma med en återkoppling vid säsongens slut. Det jag kan säga är att Everst jackan hade ungefär samma resultat i "Respekt" och "Flick fiskning" på berget som den jackan jag haft innan. Det var en H/H för er som nu biter på naglarna och undrar. Innan det har jag haft en gammal anorak (Stavas?) och farsans gamla bandymössa och kurvan pekade i topp där också. Den ända återspeglingen man kan göra från forna säsonger är att alkohol intaget för sovsäcksägaren man hamnar hos spelar mer roll än den jackan du har i pisten. Förlåt, OFF-Pisten menar jag självklart där va det nära att jag försa mej. Självklart har jag inte åkt pistat på flera år. Jag glömde säga att det är självklart för att få andra skidåkares respekt samt för att ragga brudar som jag åker skidor. Den ända självklara drycken vid skidåkning är och förblir Jäger Määäjster. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
silvertejp!?
Tillbaka
Topp