Silvretta Nova

Outermountain

Ny medlem
Silvretta Nova
Är ett gäng som funderar på att dra till Silvretta Nova i Österikke säsong 04/05.. Nån som har erfarenheter därifrån eller vet nåt om boende.. Ha de
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp