Outermountain Ny medlem 2004-05-04 Silvretta Nova #1 Är ett gäng som funderar på att dra till Silvretta Nova i Österikke säsong 04/05.. Nån som har erfarenheter därifrån eller vet nåt om boende.. Ha de
Är ett gäng som funderar på att dra till Silvretta Nova i Österikke säsong 04/05.. Nån som har erfarenheter därifrån eller vet nåt om boende.. Ha de