Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Simon dumont. 06/07.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 437255" data-attributes="member: 53337"><p>visst är han bra, men jag tycker fasen nästan de är tråkigt att kolla på proffsen, de känns som dom gjort samma trick sen 04... utom lite nya grabar och dubbels.</p><p></p><p>tycker de är roligare att se lite upcoming stars så som brogan och wallisch å inte minst Henke.. dom är mycke roligare att kolla på eftersom dom ständigt kör nya roliga trick och massa sköna jibb features, och inte bara 30 metershop med helekopterfimning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 437255, member: 53337"] visst är han bra, men jag tycker fasen nästan de är tråkigt att kolla på proffsen, de känns som dom gjort samma trick sen 04... utom lite nya grabar och dubbels. tycker de är roligare att se lite upcoming stars så som brogan och wallisch å inte minst Henke.. dom är mycke roligare att kolla på eftersom dom ständigt kör nya roliga trick och massa sköna jibb features, och inte bara 30 metershop med helekopterfimning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Simon dumont. 06/07.
Tillbaka
Topp