Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Simon dumont. 06/07.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 437262" data-attributes="member: 74169"><p>jo inför sig är dom mycket bra dom också fast jag tycker man ser här att detta är åkning på lite högre nivå(no offence till brogan å company) och lite skönare stil. Samtidigt undrar jag vad du menar med massa sköna jibb features, dumont om någon kör ju jäkligt mycket på nya grejer. tex quarterpipen med sjukaste höjden, schiwtzer boxen , och inte minst under joss.</p><p></p><p>Men du kanske menar lite mer åt rail hållet??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 437262, member: 74169"] jo inför sig är dom mycket bra dom också fast jag tycker man ser här att detta är åkning på lite högre nivå(no offence till brogan å company) och lite skönare stil. Samtidigt undrar jag vad du menar med massa sköna jibb features, dumont om någon kör ju jäkligt mycket på nya grejer. tex quarterpipen med sjukaste höjden, schiwtzer boxen , och inte minst under joss. Men du kanske menar lite mer åt rail hållet?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Simon dumont. 06/07.
Tillbaka
Topp