CrescentGuyy
Ny medlem
Singelspeed Cresent DH (hjälp) ?
Tack så mycketpocapontus sa:Ja det kan du lätt göra!
Du får plocka av kransarna där bak och fylla utrymmet med distanser.
Där fram är det lite lättare. Plocka av alla kransarna du inte behöver och skruva på den du vill ha. Finns en massa utväxlingstabeller på nätet där du kan läsa och bestämma dig över antalet tänder du vill ha.
Eftersom du har en mountainbike med endast ett "öra" där bak och ingen möjlighet att flytta framhjulet framåt och bakåt så måste du skaffa dig en kedjespännare. Det kan du hitta på nätet för en hundralapp. Utan kedjespännare kommer din kedja bli slapp och du kommer tappa den hela tiden.
Lycka till!
cykeln kostade 11.900krjibbtor sa:ja det går men frågan är om det är värt då ett singlespeedkit nästan säkert kostar mer än vad hojjen gör
nejCrescentGuyy sa:cykeln kostade 11.900krjibbtor sa:ja det går men frågan är om det är värt då ett singlespeedkit nästan säkert kostar mer än vad hojjen gör
asså no offense men kostar den där hojjen 11900 så blir jag tyvärr tvungen att säga att du blivit rejält blåst.CrescentGuyy sa:cykeln kostade 11.900krjibbtor sa:ja det går men frågan är om det är värt då ett singlespeedkit nästan säkert kostar mer än vad hojjen gör
HAHAHAHAHHAHAH Då har du blivit jävligt uppkörd asså!CrescentGuyy sa:cykeln kostade 11.900krjibbtor sa:ja det går men frågan är om det är värt då ett singlespeedkit nästan säkert kostar mer än vad hojjen gör
där var du cool va? jag bryr mig inte ..stakken(Y)fnacke sa:köpte en likadan här om dagen i bättre skick för 1500 :p