Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Bacon in Da pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Camillschen" data-source="post: 413003" data-attributes="member: 81803"><p>Jag provade skidan idag och tyckte det var for tung o lang (183cm tror jag)...Men da ar jag ju endast 168cm och 60 kg, sa for mig verkade skidan for hard (vilket den egentligen inte ar!). Daramot var den valdigt snabb och stabil. Provade den for ovrigt i valdigt tung djup sno och pucklig, uppkord mjuk pist.</p><p></p><p>Min kompis (190, 85 kg) povade aven han skidan och hade snarlikt omdome...Det maste vara brant for att skidan ska komma tillratta. Typen ar snarare "tuta o kor rakt ner" an lekfull. Den ar valdigt jobbig att initiera i medel hastigheter. Jag hade betydligt roligare med lillasystern Elizabeth an med Bacon. Elizabeth ar en grymt kul skida...men far absolut inte vara centermonterad for da funkar den daligt i fluffet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Camillschen, post: 413003, member: 81803"] Jag provade skidan idag och tyckte det var for tung o lang (183cm tror jag)...Men da ar jag ju endast 168cm och 60 kg, sa for mig verkade skidan for hard (vilket den egentligen inte ar!). Daramot var den valdigt snabb och stabil. Provade den for ovrigt i valdigt tung djup sno och pucklig, uppkord mjuk pist. Min kompis (190, 85 kg) povade aven han skidan och hade snarlikt omdome...Det maste vara brant for att skidan ska komma tillratta. Typen ar snarare "tuta o kor rakt ner" an lekfull. Den ar valdigt jobbig att initiera i medel hastigheter. Jag hade betydligt roligare med lillasystern Elizabeth an med Bacon. Elizabeth ar en grymt kul skida...men far absolut inte vara centermonterad for da funkar den daligt i fluffet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Bacon in Da pist
Tillbaka
Topp