Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 788842" data-attributes="member: 33485"><p>Så stor rocker är det inte, 27,5x1,5 cm i både tip och tail, dålig pist kommer den troligtvis inte vara, P115 har 25x0,5 "tiprocker". En kantad skida är en stabil skida var det någon som en gång sa, tyvärr minns jag inte vem men sant är det.</p><p></p><p>P115 kommer troligtvis vara lite bättre i pist men betydligt mer jobb i skog. SFB har early taper vilket gör att bristande/kartong/annan "svårare" snö blir otroligt mycket lättare att åka, något P115 saknar. SFB's radie är ju lite roligare än P115 också. </p><p></p><p>Det verkar tyvärr som att du ligger lite mittemellan de två, sjäv hade jag valt SFB, rocker och taper is the shit så att säga</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 788842, member: 33485"] Så stor rocker är det inte, 27,5x1,5 cm i både tip och tail, dålig pist kommer den troligtvis inte vara, P115 har 25x0,5 "tiprocker". En kantad skida är en stabil skida var det någon som en gång sa, tyvärr minns jag inte vem men sant är det. P115 kommer troligtvis vara lite bättre i pist men betydligt mer jobb i skog. SFB har early taper vilket gör att bristande/kartong/annan "svårare" snö blir otroligt mycket lättare att åka, något P115 saknar. SFB's radie är ju lite roligare än P115 också. Det verkar tyvärr som att du ligger lite mittemellan de två, sjäv hade jag valt SFB, rocker och taper is the shit så att säga [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Tillbaka
Topp