Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaptenL" data-source="post: 788936" data-attributes="member: 100304"><p>Fy helvete va ni bara rockar min dag upp och ned i sidled ut och in! Underbara posts av <strong>ALLA!</strong> och Pnyberg samma tanke gick igenom huvudet när jag läste Svimen, Härligt med lite prisinformation under säsongen Felix, Carled och linkan! Det blir nog till att tjacka allt på plats iom att jag kommer köpa Pjux, Bindningar och skidor så kan jag förmodligen rocka till med lite bättre priser, men jag har 0 koll på både bindningar och pjäxor..</p><p></p><p>Igår letade jag efter "DIN" tråden och lyckades inte hitta den tänkte lusläsa den för att ta reda på lite grunder om vad jag kommer behöva sen lite förslag på "anständiga stabila" bindningar tackar jag inte nej till och pjäxor som ni har erfarenhet av är bra allaround sen får man ju prova sig fram men lite termer och förklaringar så jag inte står där som en balettdansör på ett krigsfartyg..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaptenL, post: 788936, member: 100304"] Fy helvete va ni bara rockar min dag upp och ned i sidled ut och in! Underbara posts av [b]ALLA![/b] och Pnyberg samma tanke gick igenom huvudet när jag läste Svimen, Härligt med lite prisinformation under säsongen Felix, Carled och linkan! Det blir nog till att tjacka allt på plats iom att jag kommer köpa Pjux, Bindningar och skidor så kan jag förmodligen rocka till med lite bättre priser, men jag har 0 koll på både bindningar och pjäxor.. Igår letade jag efter "DIN" tråden och lyckades inte hitta den tänkte lusläsa den för att ta reda på lite grunder om vad jag kommer behöva sen lite förslag på "anständiga stabila" bindningar tackar jag inte nej till och pjäxor som ni har erfarenhet av är bra allaround sen får man ju prova sig fram men lite termer och förklaringar så jag inte står där som en balettdansör på ett krigsfartyg.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Tillbaka
Topp