Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaptenL" data-source="post: 789046" data-attributes="member: 100304"><p>Härligt att man kan göra någons kväll också! Tack Jarle för länken letade ett bra tag för några kvällar sedan helt galet att jag inte lyckades "söka fram" den. Tack Pnyberg var lite sån där information jag letade efter, hoppas in i bomben att jag nu kommer ner i ett par tredelade efter att ha tittat runt lite på hemsidor.. Nu återstår ju bara själva köpdagen och den tänkte jag som sagt riva av nere i någon by hur är utbudet på plats i förhållande till Alpingaraget och andra stora butiker? tex Val Disere, St Anton och fler "större orter" :p jag är lite sådär att har jag bestämt mig för att köpa en viss setup av gear till slut så ska jag fan ha DEN och inte något annat :o</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaptenL, post: 789046, member: 100304"] Härligt att man kan göra någons kväll också! Tack Jarle för länken letade ett bra tag för några kvällar sedan helt galet att jag inte lyckades "söka fram" den. Tack Pnyberg var lite sån där information jag letade efter, hoppas in i bomben att jag nu kommer ner i ett par tredelade efter att ha tittat runt lite på hemsidor.. Nu återstår ju bara själva köpdagen och den tänkte jag som sagt riva av nere i någon by hur är utbudet på plats i förhållande till Alpingaraget och andra stora butiker? tex Val Disere, St Anton och fler "större orter" :p jag är lite sådär att har jag bestämt mig för att köpa en viss setup av gear till slut så ska jag fan ha DEN och inte något annat :o [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Tillbaka
Topp