Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 789348" data-attributes="member: 101593"><p>Jag hoppas att du är mer än ett par kg lättare...</p><p>Allvarligt man vet vilken längd man behöver, som Jarle säger så är du nöjd med de du har nu (hur är de förresten?)så är valet lätt, jag väger 72 och skulle inte ens fundera på nåt under 180. Vet inte vilka skidbutikerdu besöker men försöker de pracka på mig en kort skida så ger jag säljaren en käftsmäll i min fantasi och går därifrån, körde 185(twintip) en vinter och tyckte det var för kort i princip varje dag. </p><p>Coreupt:en ser ut som den har rak och låg tail, dvs lång kontaktyta, så 182 SFB lär fortfarande kännas minst 10cm kortare än 184 Adrien coirier.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 789348, member: 101593"] Jag hoppas att du är mer än ett par kg lättare... Allvarligt man vet vilken längd man behöver, som Jarle säger så är du nöjd med de du har nu (hur är de förresten?)så är valet lätt, jag väger 72 och skulle inte ens fundera på nåt under 180. Vet inte vilka skidbutikerdu besöker men försöker de pracka på mig en kort skida så ger jag säljaren en käftsmäll i min fantasi och går därifrån, körde 185(twintip) en vinter och tyckte det var för kort i princip varje dag. Coreupt:en ser ut som den har rak och låg tail, dvs lång kontaktyta, så 182 SFB lär fortfarande kännas minst 10cm kortare än 184 Adrien coirier. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Tillbaka
Topp