Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaptenL" data-source="post: 791343" data-attributes="member: 100304"><p>Tack för den långa och detaljerade förklaringen! GOS & Lima-ko!</p><p></p><p>Fan ställ inte frågan vad svaren leder till för jag får bara mer beslutsångest över vilken av dem jag ska välja, det lekfulla i SFB och det stabila i P115.. </p><p></p><p>Jag tar fan sfb.. jag gör det bara.</p><p></p><p>eller vafan helvete så jävla p115?</p><p></p><p>Jag tror jag har ångest för att jag inte vet om jag kommer använda skidans lekfullhet och därför känns det kanske bättre att köpa SFB, men jag vet ju inte ens hur jag kommer åka nere i alpsen jag vet ju bara hur jag tidigare har åkt fem månader är en lång tid och på den tiden kanske jag inser att jag vill ha en puderpulka(typ 130+) och en harderfuck (115 ss7 / p115 eller nått), vafan jag får ju tokspatt på det här!!!!!!</p><p></p><p>förövrigt vad blev det av public enemy som var den bästa skidan jag någonsin åkt på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaptenL, post: 791343, member: 100304"] Tack för den långa och detaljerade förklaringen! GOS & Lima-ko! Fan ställ inte frågan vad svaren leder till för jag får bara mer beslutsångest över vilken av dem jag ska välja, det lekfulla i SFB och det stabila i P115.. Jag tar fan sfb.. jag gör det bara. eller vafan helvete så jävla p115? Jag tror jag har ångest för att jag inte vet om jag kommer använda skidans lekfullhet och därför känns det kanske bättre att köpa SFB, men jag vet ju inte ens hur jag kommer åka nere i alpsen jag vet ju bara hur jag tidigare har åkt fem månader är en lång tid och på den tiden kanske jag inser att jag vill ha en puderpulka(typ 130+) och en harderfuck (115 ss7 / p115 eller nått), vafan jag får ju tokspatt på det här!!!!!! förövrigt vad blev det av public enemy som var den bästa skidan jag någonsin åkt på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sir Francis VS Prophet 115!
Tillbaka
Topp