Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 183920" data-attributes="member: 15091"><p>Det beror på vilken MadTrix vi pratar om, syftar du (Rydellen) på den äldre svart/vita eller den nya räfflade med drakarna på?</p><p>monoski_kicks_ass har rätt om vi pratar om den senare. Vintern som gick var första året med uppföljaren Mojo 80.</p><p></p><p>Hur bra är ett bra pris i detta sammanhanget? Det har nog inte ändrat speciellt mycket, någon mm extra i midjan bara vad jag vet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 183920, member: 15091"] Det beror på vilken MadTrix vi pratar om, syftar du (Rydellen) på den äldre svart/vita eller den nya räfflade med drakarna på? monoski_kicks_ass har rätt om vi pratar om den senare. Vintern som gick var första året med uppföljaren Mojo 80. Hur bra är ett bra pris i detta sammanhanget? Det har nog inte ändrat speciellt mycket, någon mm extra i midjan bara vad jag vet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Tillbaka
Topp