Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 184339" data-attributes="member: 59533"><p>Är de använda om så bara en gång sjunker priset en del. Så är det ju bara.</p><p>Har inte hittat någon oanvänd parkskida för billigare peng...</p><p>För en sönderrailad begagnad lockar inte.</p><p>Är detta ett ok pris eller i överkant?</p><p>Kan lika gärna slänga upp min andra skida jag ska köpa.</p><p></p><p>Har ett par Gotama 05/06 inkl för 4200kr. Detta känns som ett kanonpris, billigare än Sport-Conrad till och med.</p><p>Dessa tar jag i vilket fall iofs.</p><p></p><p>Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 184339, member: 59533"] Är de använda om så bara en gång sjunker priset en del. Så är det ju bara. Har inte hittat någon oanvänd parkskida för billigare peng... För en sönderrailad begagnad lockar inte. Är detta ett ok pris eller i överkant? Kan lika gärna slänga upp min andra skida jag ska köpa. Har ett par Gotama 05/06 inkl för 4200kr. Detta känns som ett kanonpris, billigare än Sport-Conrad till och med. Dessa tar jag i vilket fall iofs. Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Tillbaka
Topp