Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 185581" data-attributes="member: 59533"><p>Madtrix 04/05 är EXAKT samma skida som Mojo 80 05/06. Bara annan design...</p><p>Till nästa säsong kommer Mojo 80 vara omgjord, med andra mått, annan skärning osv.</p><p>Bindningarna han rekommenderar är de som sitter på Mojo 80 standard. Tyrolia LD12.</p><p>Men har valet själv, vilken är den mest påvisat bäst fungerande bindningen för park och pist av dessa:</p><p>Tyrolia LD12</p><p>Salomon 912 ti</p><p>Ross.Axial120</p><p></p><p>Antar att det är hyffsat jämnlika. Men tar nog Tyrolia eftersom dem är standard på Mojo 80.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 185581, member: 59533"] Madtrix 04/05 är EXAKT samma skida som Mojo 80 05/06. Bara annan design... Till nästa säsong kommer Mojo 80 vara omgjord, med andra mått, annan skärning osv. Bindningarna han rekommenderar är de som sitter på Mojo 80 standard. Tyrolia LD12. Men har valet själv, vilken är den mest påvisat bäst fungerande bindningen för park och pist av dessa: Tyrolia LD12 Salomon 912 ti Ross.Axial120 Antar att det är hyffsat jämnlika. Men tar nog Tyrolia eftersom dem är standard på Mojo 80. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Sista årsmodellen av Madtrix?
Tillbaka
Topp