Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista chansen. Vemdalen Sön-tors 11-15/3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1097319" data-attributes="member: 161446"><p>Nu är det dags igen. Har bokat billigt boende i Vemdalen v.11 (sön 11/3- tors 15/3).</p><p>Liten lägenhet med matlagningsmöjligheter, ski in/out i Björnrike.</p><p>Jag kör upp med bil från Stockholm, finns plats i bil och boende för 1-2 till.</p><p>Eventuellt kan jag/vi ta en omväg på vägen dit eller på vägen hem för något annat system, om lusten finns.</p><p></p><p>Jag vill bara åka skidor, så inge partajande hela nätterna.</p><p>Spelar ingen roll om du åker bräda eller skidor, eller hur du vill åka, vi måste inte sitta ihop i backarna.</p><p>Jag kommer åka med bilen till Vemdalsskalet och Klövsjö, förutom Björnrike där vi bor. Bara att hänga med om man vill. Hemresedagen kanske jag åker hela/större delen av dagen innan vi kör hem, om vi känner för det.</p><p></p><p>Bra vecka att åka, bra med snö och lite folk. Hur härligt som helst.</p><p></p><p>Vill du hänga på? Hör av dig direkt. Passa på och lev lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1097319, member: 161446"] Nu är det dags igen. Har bokat billigt boende i Vemdalen v.11 (sön 11/3- tors 15/3). Liten lägenhet med matlagningsmöjligheter, ski in/out i Björnrike. Jag kör upp med bil från Stockholm, finns plats i bil och boende för 1-2 till. Eventuellt kan jag/vi ta en omväg på vägen dit eller på vägen hem för något annat system, om lusten finns. Jag vill bara åka skidor, så inge partajande hela nätterna. Spelar ingen roll om du åker bräda eller skidor, eller hur du vill åka, vi måste inte sitta ihop i backarna. Jag kommer åka med bilen till Vemdalsskalet och Klövsjö, förutom Björnrike där vi bor. Bara att hänga med om man vill. Hemresedagen kanske jag åker hela/större delen av dagen innan vi kör hem, om vi känner för det. Bra vecka att åka, bra med snö och lite folk. Hur härligt som helst. Vill du hänga på? Hör av dig direkt. Passa på och lev lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista chansen. Vemdalen Sön-tors 11-15/3
Tillbaka
Topp