Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista-minuten!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin" data-source="post: 156789" data-attributes="member: 56986"><p>Hallå alla snötokiga freaks =)</p><p>Finns de nån mer än mej så är sugen på en sista-minuten till princip vart som helst där de finns lite snö kvar?? Vänder mej till er eftersom mina polare kan inte slita sej loss fr jobb mm..</p><p>Jag är ledig f.o.m idag (6/4) --> (19/4)!</p><p>Bara sticka bort över en weekend el vecka el nåt, spelar ingen större roll för min del...</p><p>Har hittat massa bra priser v.15 (dvs nästa vecka)!</p><p></p><p>Åre, Riksgänsen...vad som helst!</p><p></p><p>Hör gärna av dej på min FR-mail.. (bevakar den konstant under dom närmaste dagarna)</p><p></p><p>PeaceKev</p><p></p><p>(Vore kul om du</p><p>i är 18-20+ iaf, så man kan bärsa lite o så men ALLA förslag e ju välkommna såklart)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin, post: 156789, member: 56986"] Hallå alla snötokiga freaks =) Finns de nån mer än mej så är sugen på en sista-minuten till princip vart som helst där de finns lite snö kvar?? Vänder mej till er eftersom mina polare kan inte slita sej loss fr jobb mm.. Jag är ledig f.o.m idag (6/4) --> (19/4)! Bara sticka bort över en weekend el vecka el nåt, spelar ingen större roll för min del... Har hittat massa bra priser v.15 (dvs nästa vecka)! Åre, Riksgänsen...vad som helst! Hör gärna av dej på min FR-mail.. (bevakar den konstant under dom närmaste dagarna) PeaceKev (Vore kul om du i är 18-20+ iaf, så man kan bärsa lite o så men ALLA förslag e ju välkommna såklart) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista-minuten!
Tillbaka
Topp