Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sista minuten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yonaz" data-source="post: 16548" data-attributes="member: 34185"><p>Hmmm</p><p></p><p>Jag är i Chamonix nu och säsongar. Har hört massor om sista minuten dit. Själv åkte jag förvisso bara hem men för 840kr genom lion alpin, så nu e jag hemma en vecka. Har hört om flygstol/buss med ospecifiserat boende för under 2000 för 1v. </p><p></p><p>Annars finns flera hotell där nere om ni orkar ta bussen och chansa så att säga, den kostar runt 700 - 1000kr. </p><p></p><p>Det billigaste hotellet jag sett, väldigt enkelt inrett men ändå helt beboligt för det priset inkl frukost. är </p><p>25 Euro natten. Ca . 235 spänn natten, det blir inte mkt på en veckas boende. Det ligger väldigt centralt både nära till bussar och till barerna! För övrigt nära min lägenhet =P</p><p></p><p>Skicka gärna FR mail till mig om ni har frågor eller nåt ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yonaz, post: 16548, member: 34185"] Hmmm Jag är i Chamonix nu och säsongar. Har hört massor om sista minuten dit. Själv åkte jag förvisso bara hem men för 840kr genom lion alpin, så nu e jag hemma en vecka. Har hört om flygstol/buss med ospecifiserat boende för under 2000 för 1v. Annars finns flera hotell där nere om ni orkar ta bussen och chansa så att säga, den kostar runt 700 - 1000kr. Det billigaste hotellet jag sett, väldigt enkelt inrett men ändå helt beboligt för det priset inkl frukost. är 25 Euro natten. Ca . 235 spänn natten, det blir inte mkt på en veckas boende. Det ligger väldigt centralt både nära till bussar och till barerna! För övrigt nära min lägenhet =P Skicka gärna FR mail till mig om ni har frågor eller nåt .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Sista minuten?
Tillbaka
Topp