Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista minutenboende sökes ! 1 natt i St Anton - ikväll (2014-03-17)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="edvin" data-source="post: 1037266" data-attributes="member: 44285"><p>Åker från Davos till st Anton ikväll och söker akut boende. Mitt tidigare alternativ blev uppbokat. Har sedan boende i st Anton resterande vecka på BB. Men söker alltså en soffa, ett golv, eller annat för att få några timmars sömn för 1 natt.</p><p></p><p>Anländer till St Anton tågstation runt 21.</p><p></p><p>Om du har en soffa eller dylikt över för en billig penning skicka gärna ett sms till +46 (0)705 79 80 15.</p><p></p><p>Om mig:</p><p>Lugn och städad kille i 30-årsåldern.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>/edvin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="edvin, post: 1037266, member: 44285"] Åker från Davos till st Anton ikväll och söker akut boende. Mitt tidigare alternativ blev uppbokat. Har sedan boende i st Anton resterande vecka på BB. Men söker alltså en soffa, ett golv, eller annat för att få några timmars sömn för 1 natt. Anländer till St Anton tågstation runt 21. Om du har en soffa eller dylikt över för en billig penning skicka gärna ett sms till +46 (0)705 79 80 15. Om mig: Lugn och städad kille i 30-årsåldern. Tack på förhand! /edvin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sista minutenboende sökes ! 1 natt i St Anton - ikväll (2014-03-17)
Tillbaka
Topp